fredag 17 februari 2012

Alice + Olivia hösten 2012

www.style.com
Känner inte till detta märke. Tycker det var mycket som var fint. Särskilt tyll.
Vet inte varför jag har så svårt att använda kjolen som jag själv sydde. Får nog försöka sy en till. Plus att jag vill sy en lampa i tyll till Isolde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar