Mode och tips
fredag 17 februari 2012
Alice + Olivia hösten 2012
www.style.com
Känner inte till detta märke. Tycker det var mycket som var fint. Särskilt tyll.
Vet inte varför jag har så svårt att använda kjolen som jag själv sydde. Får nog försöka sy en till. Plus att jag vill sy en lampa i tyll till Isolde.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar