lördag 4 februari 2012

Dagens

Det syns nästan inte vad jag har på mig men jag ville ändå visa.
Det är min top från Monki, shorts Indiska och strumpbyxor H&M.
Det är shortsen som är intressanta för de är nya. Köpte dem när Indiska har 70% rabatt på reapriset. Så jag betalade 15 kr istället för 199. Det kändes mycket bra. Inte lätt att hitta fina shorts. Men dessa gillar jag. De är höga i midjan. Ett fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar