http://kanal5.se/fridafahrman
Detta är tips på en snabb frisyr. Frida skrev på sin blogg att det inte tar mer än 3 minuter. Sånt gillar jag. Man sätter upp luggen med spännen. Sedan tar man håret över varandra som början på en fläta. Sedan fast med ett spänne. Jag tror dock att jag inte kan ha ett sådant litet fint spänne i mitt hår. Men något hårspänne har jag så den frisyren måste jag testa snart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar