måndag 6 februari 2012

Kappa

http://carolinesmode.com/caroline/
En sådan kappa skulle jag vilja ha. Carolines är från Miu Miu. Mycket fint. Men jag har en stark känsla av att jag är för kort och det kommer se lite dumt ut. Blir ofta tältvarning på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar