Mode och tips
måndag 6 februari 2012
Kappa
http://carolinesmode.com/caroline/
En sådan kappa skulle jag vilja ha. Carolines är från Miu Miu. Mycket fint. Men jag har en stark känsla av att jag är för kort och det kommer se lite dumt ut. Blir ofta tältvarning på mig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar