måndag 6 februari 2012

Marni pre-fall 2012

www.style.com
8 mars släpps Marni x H&M. Ska bli spännande att se om det faller mig i smaken. Jag har ju kommit på att svart är mitt signum. Lite trist kanske, men det känns som om det passar min kropp och person bäst.
Men detta från Marnis höst 2012 tycker jag är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar