http://int.tous.com/tous/en/
Jag missade den förra skon som Manolo gjorde för Tous förra året. Men nu har jag tur, för nu kommer nya, flera stycken. Olika färger och storlekar. Jag måste kolla upp om de går att få tag på.
Jag älskar deras lilla nalle. Alla i Spanien har en sådan. På armen, i halsband eller på väskan. Jag hade ju turen att komma över en liten liten nalle så den har jag alltid på mitt armband. Den får mig en bit närmare Spanien, vårt sommarparadis.
Nu vill jag ju hemskt gärna ha skon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar