Lånade dessa bilder från http://bergmanlina.blogspot.com/
Så här ser det alltså ut i Rom just nu. Snö överallt. Och eftersom italienarna inte är vana vid snö är det tydligen ett mindre kaos. Vilken tur vi hade som var där förra helgen och allt fungerade som vanligt. Vi kunde ju tom äta på en uteservering.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar